BLA , BLA , BLA
Welcome To My Blog ! Just Follow and Like this blog okey ! Enjoy:)
Coretan Budak Berry: COKLAT !

Saturday, 4 February 2012

COKLAT !


Ahh !
Nak makan kek coklat .. 
Dah lame Ily tak merase kesedapan kek coklat .. 
Hmm . Nak buat kek sendiri , tak tahu ..
Walaupun kek membuatkan seseorang yang memakannye menjadi gemuk , namun ,
Impak nye , tidak berkesan pada Ily .. Hehe ..
Berat Ily bawah 37 okey ..

Kalau dulu , Ily selalu sangat makan kek coklat , 
sebab , Ily selalu beli ..
Nimatnye bile makan kak coklat yang berkrim macam gambar kat atas ..
Hurmm ...

Tapi hari ini , 
Ily boleh makan kek coklat !!!
Sebab , Ily nak pergi kedai bersame Umi tercinta , Puan Fadzilah ..
Uhh ! Tak sabar rasenye !!

Ily SAYANG Kek Coklat !!
Hahaha !!
Antara makanan manis yang paling Ily suke ialah ..

i :: Kek perisa Coklat
ii :: Coklat 

Semua yang ade coklat , Ily suke :)
Hidup Coklat !
Hahaha .. Tak habis - habis dengan coklat kan ?
Hurmm .. okeylah .. rasenye sampai sini je kot entry Ily kali ni..

Bye ..

1 comment:

Blog ini direka oleh cik IlyBerry