BLA , BLA , BLA
Welcome To My Blog ! Just Follow and Like this blog okey ! Enjoy:)
Coretan Budak Berry: AKU MALU !!

Wednesday 29 February 2012

AKU MALU !!


alone, cute, dreams, fashion, girl



Kenapa ?
Kenapa aku rindu DIA ? Kenapa aku selalu teringat kat DIA ?
Kenapa DIA  senyum kat aku ? Kenape DIA selalu tengok aku ? Kenapa DIA ambil gambar aku secara senyap-senyap ? Kenape DIA bagi aku hadiah ?

Oh , tidak !! Tak mungkin DIA suka aku .. Tak mungkin ..
Ini mustahil ! Tapi , ini adalah benar !
Bila aku lalu sebelah DIA , DIA mesti senyum kat aku and say :

" Hai awak , awak sihat ? "

Aaaaaaa !!
Setiap kali DIA cakap cam tuh , aku mesti malu sangat-sangat !
( CAKAP JEA MALU , TAPI SEBENARNYE SUKA )
Aku suka DIA ke ? Sampai aku jadi rindu pada DIA ?

Ah ! Tidak !! 
Apa aku nak buat ?

i ) Terus terang kat DIA yang aku suka DIA
ii ) Diam sahaja 
iii ) Biarkan DIA , Jangan layan !

Ah , Kalau buat yang pertama , MALU !
Kalau buat yang kedua , TAK BOLEH ! Tak tahu nape .
Buat yang ketiga , TAK BOLEH juge ..

Huaaa ! Cam ne nie ..
Aku nak luahkan perasaan aku ! Tapi aku takut ..  AKU MALU DENGAN DIA ..
Aku nak DIA ada ngan aku ...  Tapi aku MALU !!  Aku Suka DIA !
Terlalu susah untuk aku meluahkan perasaan  kat DIA ..
Tapi , aku juge takut kawan-kawanku tau aku suka DIA !!
 Sebab , mereka akan beritahu DIA yang aku suka DIA !! Dan aku takut kalau rakanku yang suka DIA benci aku ! Aku tak nak semua tu terjadi ,  tapi aku nak sangat DIA tau yang aku suka DIA !!       

 " AWAK ,  SAYA SUKA AWAK !! "  


Aku nak sangat cakap ayat tu kat DIA , tapi aku tak berani . Aku rase bersalah .. 
 Aku tak tahu ape perasaan aku sekarang .. Semuanye ade .. Perasaan marah , rindu ,  cemburu ..    Marah kat diri sendiri sebab tak berterus-terang kat DIA yang aku suka DIA ..
 Rindu sangat - sangat kat DIA .. Walaupun dah berjumpa dengan DIA beberapa jam yang  lalu .. AWAK    

YIYI YOVE ICAL

2 comments:

Blog ini direka oleh cik IlyBerry